adam yang bajet kachak :)

assalamualaikum :)

selamat hari ahad . macam biasa , dok kat rumah cuti cuti nih memang bosan gila . tak taw nak buat hape . nasib baik si adam anak jiran sebelah pagi pagi lagi dah datang mengacau aku tidur . di ajaknyer aku buat tu lah , ini lah , main game lah , main lukis lukis lah . penat layan dak adam nih -.- tapi sekurang kurangnyer tak lah bosan hari ahad aku .




nama : adam muqhriz bin rosli
nama glamour : adam , adam rongak , adam kachak , adam cute , adam bijak , adam kedekut .
umur : tujuh tahun
sekolah : rahsia (haha)
peminat tegar wali band . semua lagu wali band dia minat gila .
berangan nak jadi syahir AF

ni lah adam si bajet kachak tuh . haha padan muka tadi aku geletek dia habis habisan . nak sangat main gadoh gadoh ngan aku . muahaha adam ni sebenarnyer ade kembar . kembar dia pmpuan . fiena namenyer . tapi tadi fiena takde . gi shopping ikot nenek dia . kalau dua dua ade , habis lah aku yang kne smackdown ngn dorang .


katil and lappy aku jadi mangsa si bajet kachak ni . di suruhnyeer aku dok kat bawah katil . kurang asam ounyer dak gigi rongak -.-


ceh ! comel la konon tongkat dagu cenggitu :)


muahaha . blur gila :P


tgok . nak lukis pon tak reti . HAHA 



video

:)

dak adam and dak fiena nih memang selalu dtg umah aku pon . dah macam rumah kedua dorang dah . haha
seronok melayan dorang nih . banyak celotehnyer . kalau aku yang melayan , memang aku dok menyakat dorang je lah . muahaha . aku geletek , cubit cubit pipi and macam macam lagilah . syokk hoyyy !

okay , dah lah . tade idea dah . 
byebye :)


p/s : sayang adam and fiena :)










2 bisikbisik:

Ku Azhar said...

ye ke anak jiran........tgk2 pakwe :D

hanani nadri said...

@Ku Azhar haha eh , memang pakwe den umo 7 taon pon . kehkeh ku nih buat lawak lah :)