ama jakpo , semoga cepat sembuh :'(

assalamualaikum semua .
ada sihat ? aku harap dalam keadaan sihat sihat semuanya . Alhamdulillah , marilah kita bersyukur keatas Allah SWT atas segala kurniaanNya . tak kira lah sedikit atau banyak . semua itu dtgnya dr Allah SWT .

okay , kita teruskan . entry kali ni agak sedih . semua org penah rasa kesedihan kan ? aku ponn mcm tuh jugak . tak semua kisah hidup kita gembira , ketawa riang belaka . mesti ade terselit sedikit kesedihan atau perasaan yg lain . malah , perasaan tuh yg membuatkan kisah hidup kita berwarna warni . dan kita akan menjadi lebih matang .



aku nak ceritakan tentang kesedihan aku pd hari nih . bole kan ? tak kesah bole ke tak . aku tetap nak story gak . malam tadi kira kira pukul 9.30 malam , mimiey text aku tanye pasal ama . 

ehhh..ehhhh.. what happen to ama ? pelik nih !!

aku
ama ? kenape ? 

tgok wall fb dye..

aku pon pe lg ? terus capai lappy . godek godek dlm beg cari berukband . online fb secepat mungkin . and aku tgok wall fb ama . ramai kawan kawan yg post kat wall dye . 'get well soon ama ' . aku jadi pelik . ape dah jadi ngn ama ? tiba tiba aku tertarik ngn post sorg member ama nih . beliau ade ckp "ama dah sedar dari koma . tadi mak ama ckp hati and buah pinggang ama rosak . ama tak boleh bergerak . doakan ama cpt sembuh yerr ." 

okay , finally aku da taw ape yg terjadi pada ama . ama eksiden moto . teruk jugak . sekarang ama dirawat di hospital . aku tak taw bila ama eksiden . maybe pada hari sabtu (4/6/11) atau ahad (5/6/11) . tapi hari isnin baru aku taw yg ama eksiden . tuh pon mimiey yang text tanye pasal ama . kalau tak , mesti aku tak tau pape . aku memang agak rapat ngan ama . selalu bertekak . selalu bahan membahan sesama sendiri :') dan ama jugak sudi mendengar luahan hati aku bila aku ade masalah . advice ama sangat berguna . terima kasih sahabat  :)


keadaan ama mase kat hospital . aku sedih sangat tgok dye camnih . muka ama pucat . lemah . ama , kuat kan semangat sahabat :'(


keadaan semasa ama masih sihat . senyuman tak lekang dari bibir ama . suka buat lawak bodoh . suka carik pasal ngn aku . suka membebel . suka bahan aku . sahabat , cepat cepat lah sembuh . aku taw kau kuat . kau kene cepat sembuh . nanti aku tataw nak bertekak ngn sape kat klas . aku sentiasa doakan kesejahteraan kau :') aku janji nanti aku aja kau macro . tuh ponn kalau aku bleh catch up bila lect aja . 

bloggers :')
marilah kita sama sama doakan agar ama jakpo cepat sembuh . agar ama boleh menjalani kehidupan seperti biasa . amin . 


0 bisikbisik: