zaman menimba ilmu :)

assalamualaikum uolls :)

memandangkan tahap kerajinan yang melampau telah berlaku pada diri aku nih , so aku buat keputusan untuk hupdate entry lagi . entry kali ni nak story pasal zaman aku menimba ilmu dari zaman kecik kecik sampai la skrang . hee exited mak !

bak kata orang ramai , tak kira orang hapee ponn . ilmu nih boleh di dapati di mana mana tempat pon . dlm ape jua keadaan dan bila bila masa . setuju tak ? kalau setuju angkat ketiak ! HAHA ^^



okay . mari aku mulakan zaman menimba ilmu aku dengan zaman sekolah rendah .


see ? comel tak kami ? haha kalau korang bijak bestari , cuba carik mne aku ? 
hint : yang paling comel skali . muahaha
gambo nih diambil mse aku darjah 6 . mse tuh lepas habis UPSR kalau tak silap aku lah . kalau silap jgn marah . kenangan di abadikan bersama rakan rakan kelas dan guru kelas kami sendiri , Encik Shahidan . wahh ! aku ingat lagi nama cikgu aku weh ! haha
location : Sekolah Kebangsaan Sungei Way , Petaling Jaya.




then , nih plak zaman aku sekolah menengah . kira zaman remaja kecik lahh . ponn comel jugak . macam biasa lah . haha gambo nih plak mse aku form 3 . gambo mase form 1 and 2 tade . aku cume dpt gambo nih jeh . tuh pon bila godek godek isi perot lappy aku nih . dapat la gambo nih . ktorang snap gambo nih sebelum PMR berlangsung . tgok la mukan kami yg comel tuh . ade nampak garis garis tensen tak ? heee
location : Sekolah Menengah Kebangsaan Bandar Sunway , Petaling Jaya . (form 1 - form 3)



mse aku form 4 , aku tukar skolah . bukan sebab aku jahat taw . nih sebab aku dapat tawaran belajar kat ssekolah teknik kajang . mungkin ramai yang ingat sekolah teknik/vokasional nih hanya untuk budak budak yang tak berape cerdik , untuk budak yang nakal nakal kan ?  SALAH . tak semestinyer sekolah teknik/vokasional melahirkan pelajar pelajar yang macam tuh . malah , sekolah teknik/vokasional lah yang akan melahirkan pelajar pelajar yang bukan jeh cerdik pale otak , tapi cemerlang dalam kemahiran sesuatu bidang . hal nih dapat gak memenuhi tenaga kerja dalam bidang industri negara .


okay . sumpa comel pic nih . haha (form 5)



bergambo bersama budak budak dorm harmoni 5 . rindu mereka sangat sangat ! :')



kredit to syazana :)
location : Sekolah Menengah Teknik Kajang , Kajang . (form 4 - form 5)




haa ! nih plak zaman lepasan SPM ! hohoho 
tadaaa ! ni gambo budak klas aku kat poli .


muka macam tahan berak jehh . HAHA



tak sangka masok final wooooo ! :D








smart kan gambo nih ? i loooikkee ! haha









location : Politeknik Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah , Shah alam . (2010 - now )

p/s : sila klik gambo untuk besar :)

















0 bisikbisik: