okay . aku memang suka pon ! -.-

assalamualaikum .

uhhh ! hari ni mood kacau bilau . semua sebab poli . system tah hapee tah . huru hara aku tengok . lebih banyak menyusahkan org dari menyenangkan orang . tension gilaakkk !

semalam mase daftar sem baru , lecturer aku cakap daftar kokorikulum boleh di buat secara online kat web rasmi politeknik shah alam . phewww ! memang happy la masa tuh . tak lah buang masa nak daftar lama lama kat poli ni . 

bila balik rumah memang dah penat gila la kan . (yelaa , balik naik train . abah tak boleh ambik) haha. memang tak terfikir pon nak on lappy nak cocok berukband and nak terus daftar KOKO tuh . aku rehat tidur kejap -.-

bila bangun je petang tuh , baru aku buat kerja yang tertangguh tu .* errr paham paham je la eh . aku bukak2 jeh pesbuk kesayangan , ramai pulak status kawan2 aku berbaur ketidakpuashatian . semua gara gara tak boleh nak daftar online . waterpark !!


mula mula kena klik kat web tuh . aku da klik . then...



lepas tu keluar pulak macam ni . bila dah letak pulak user name and password yg betul , bende alah ni degil pulak tak nak bukak . grrrr !

memang menaikkan darah tinggi aku lah hoyyy . aku cepat cepat ke pesbuk balik tanye kat wakil kelas aku MR. JOHN kachak . kau nak taw ape yg aku dpt ? ............

john cakap , weh sape sape yang tak boleh daftar online tu pegi je la poli esok . semua kene daftar kat computer lab atau kat pejabat koko .

waterparkkkk lagi sekali ! hadoyyy nak kene pegi lagi pulak esok . nape tak settle semua semalam jeh ? beria jeh ckp boleh daftar online . 
memang aku suka buat kerja dua kali la kannnnn  ! -.-

p/s : jgn mencuba aksi merbahaya bila tension . berdosa ! :P

till then ,
byebyee :)




0 bisikbisik: