entry khas untuk follower saya ke 100 :)

assalamualaikum :)

ohh . tak dapat nak di gambarkan macam mana perasaan aku sekarang nih . tersangat lah gembira . muahaha terharu gila weh ! sedar tak sedar blog buruk aku nih dah ade 100 follower :) ade jugak yang nak baca blog aku yang tak seberapa ni kan ? T_T terima kasih kepada semua follower . tanpa korang siapa lah aku dan blog comel  buruk nih . i love youuuuu :D ini adalah perkara yang sangat mengembirakan bagi newbie macam aku nih . serius !

okay . sebenarnya aku dah lame berniat nak preview blog yang jadik follower blog aku yang ke 100 . hehe
nak taw siapa yang bertuah tu ? meh sini nak tunjuk kat korang .
jeng jeng jeng jeng !


tadaaaaaaaa ! ni lah dia follower aku yang ke 100 :) terima kasih yer ^^

blog beliau sangat kemas . penulisan pon menarik :) aku suka ! meh reramai pakat follow blog beliau . klik jeh kat SINI . hehe

till then , 
bubbyeeee :)

p/s : tersangat gembira sampai tak boleh nak buat kerja lain ^^ HAHA

7 bisikbisik:

Afrida Shobri said...

tahniah hani;-)

Nur Amalina Ahmad said...

ohh terharuuuu gilaaa :)
thanks awak ! sumpah suka hehe .

SheyPull said...

tahniah pada follower no 100 tuh..:)

aloh xat pulak no 100
nak tggu no 200 baru folow la..:P



JOM singgah blog saya nak... ape nye semua nie...tak paham la...

hanani nadri said...

@Afrida Shobri thank youu akak :)

hanani nadri said...

@Nur Amalina Ahmad hehe sama sama :P

hanani nadri said...

@SheyPull haha nak tunggu sampai 500 pon boleyy :P

SheyPull said...

hahah...
wahai hanani....sile vote saye meh..:P



JOM singgah blog saya nak... eh pilihan raye dah mule ke? kat mane? isk...owh....