pon ! pon ! pon ! barang dah sampai wei ! ^^

assalamualaikum :)

uhh . eksaited gila weh . sepatotnye hari ni ade kelas entrepreneurship . start pukul 2.30 ptg . tapi tetiba kul 1 cenggitu dapat text dari encik john cakap kelas petang tuh batal . lect bagi chance kat ktorang settlekan projek entrepreneurship yang banyak tertangguh akibat kekangan masa . aku hape lagi lompat macam beruk baru merdeka lah gamaknyer ! ahh . aku tak teruk sangat . si nanie ishak dan lin adila lagi macam beruk terlepas dari hutan . kahkahkah . gembira sangat . 

lepas tuh ktorang terus gerak ke meru nak settlekan projek tuh . alhamdulillah , semua dah nak settle . butik pilihan ktorang tuh sebenarnye butik kepunyaan kakak ipar nanie ishak . senang nak berurusan dengan pemilik butik tuh :) sangat berpuas hati dengan layanan baik dan kerjasama yang diberikan oleh owner . thanks kak lin ^^

dah settle urusan kat meru , kami gerak pulak ke bazar ramadan shah alam . memang tak sabar nak shopping makanan .  HAHA . memang terbaik dari ladang wak momok lah bazar kat shah alam nih . macam macam pilihan makanan n minuman ade . rambang mata aku . nasib baik ktorang sampai bazar tuh awal sikit . tak lah ramai orang sangat . tapi bila jam dah masuk kul 5.30 petang , korang akan rase macam tak boleh nak stay lama lama kat situ . manusia sangat ramai aku cakap kau ! nak bergerak pon susah -.-

lepas puas membeli belah , penat punya pasal lin adila terus pecut kereta balik poli tersayang . kepala aku pon dah start pening pening ayam . seharian dalam berjalan kan . haha 

ohh . tak sempat aku nak rehat 5 minit kat bilik , mak dah call aku . beliau otw nak angkut aku balik .
si nanie ishak n lin adila dah balik dulu tinggalkan aku sorang sorang kat kamsis . cis !

memang aku tak nafikan lah . memang aku rindu sangat kat rumah . wuuuu~ padahal tiap tiap minggu balik . kahkahkah . bukan pe , bulan puasa tahun ni , aku belum pernah lagi berbuka dengan family aku . mane taknyer , 1st ramadan dah puasa kat poli . sangat sedih bukan ? akhirnya , puasa ke 5 nih dapat jugak aku berbuka kat rumah . yeehaaa !

lagi menggembirakan aku , inner syiria yang aku order minggu lepas dah sampai kat rumah ! eksaited gila kau tahu ? inner special ni aku order dari ayun ayunar 


yeeehaaaaa !



:)

dengan rakusnya , aku terus try pakai inner ayun ayunar nih . seriously , memang sangat selesa . korang boleh try order kat ayun ayunar kalau nak tahu ape keistimewaan inner dari ayun ayunar nih . takkan menyesal punya ! ^^

okay . tuh jeh . habis .

p/s : tajuk sebenar dengan entry agak lari topik . HAHA

p/s/s : intro entry nih terlalu panjang . sila skip kalau malas baca -.-

p/s/s/s : thanks to lin adila sebab drive sepanjang hari nih :)

p/s/s/s/s : ni adalah entry otak takde idea bernas . kahkahkah !

okbye :)






4 bisikbisik:

Ku Azhar said...

wahhh!!! hehehe urgent tu!

Sarah Naiema said...

wah.. cantik la inner tu..^^

slmt berpuasa !

hanani nadri said...

@Ku Azhar haha . mesti urgent . nak pakai raya nih .

hanani nadri said...

@Sarah Naiema cantik kan ? meh la pakat order kat ayun ayunar :) selamat berpuasa !