Terima Kasih Daun Keladi .

assalamualaikum :)

Sihatkah semua ? lama dah tak taip sesuatu kat blog tersayang ni. almaklumlah student. santiasa sibuk. 'eh kau. macam kau sorang je student. ramai lagi student kat luar tu tapi boleh je hupdate blog. puihhhh' kehkeh aku student jenis lain. korang kene paham. apa yang lain? errr err errrrr arghhhhh ! so, entah kenapa tetiba aku jadi rindu dengan blog humble ni . eceh humble gituuuu. hikhik saje je nak buat short hupdate bagi korang lepas rindu sikit kat aku. 

Time dah nak final exam time tu jugak lah mood kau nak hupdate blog datang yerrr. memang tak boleh harap lah kau ni.

Now dah masuk bulan April. Cepatnya masa berlalu. Rasanya macam baru semalam aku daftar untuk sem 3 ni. Sedar-sedar sekarang dah dekat final exam. uhhh rasa tak fully ready lagi nak final exam ni. semoga dipermudahkan aminn :)

so kawan-kawan, doakan aku berjaya final exam nanti yer ? dann, doakan mood aku sentiasa baik untuk hupdate blog. ahakss ! jangan risau, lepas ni pasti ada entry-entry terbaru yang akan menemani anda. retis tak ayat aku ? muahaha

okay, saya akhiri entry ni dengan picture momoy. cute tak beliau tidur? :P


p/s : tunggu entry terbaru tak lama lagi :)

0 bisikbisik: