PSA banjir . ini berita hangat !

assalamualaikum :)

ohh . jam menunjukkan pukul 1.35 a.m . aku masih tak boleh lelapkan mata lagi . akibat tidur petang yang melampau .kehkeh
chill lah kan ? esok kan cuti . boleh bangun lambat . HAHA 

okay terpanggilnya aku nak hupdate blog tetengah pagi buta nih sebab ade berita hangat gila wehh . nak tahu ? bak 20 hengget . kahkahkah
okay tak lawak aku ? rase macam nak penampar tak ? -..-

dahdah . ni ha aku nak story . hari rabu minggu lepas Politeknik Shah Alam BANJIR!! urghh . hujan lebat gila weh . bertemankan kilat dan guruh yang berdentum dentum . *ayat novel aku dah keluar . muahaha





























































mase ni air dari tasik busuk kat sebelah foodcourt tuh dah melimpah ruah . geli gilaaaa -.-


























tasik busuk tersebut telah memuntahkan segala isi perut yang ada . kahkah



 kalau kau nak mancing kat sini pon bolehh . lagi best kalau kau main mandi mandi . jangan lupa bawak pelampung okay :P
























tengok kereta tuh dalam bahaya ! -.-

























kesian . dah la berseorangan :(

















































sorang tengah main air , sorang lagi tengah ketawa gembira :D HAHA


mase kejadian aku tengah syok membongkang dalam bilik . serius nikmat wehh . muahaha
okay , kredit to JPP atas sumbangan gambo gambo menarik semasa PSA di landa banjir . aku pinjam naaa . HEHE


ohh . mata aku dah mengantok . ingat esok nak bangun lambat . tapi lupa pulak esok ada kenduri kawen kat rumah makcik . bukan makcik aku kawen okay . tolong jangan salah paham . anak perempuan beliau yang kawen . aku antara ahli jawatan kuasa yang akan conduct majlis tuh . gila style ayat aku . kahkahkah

eh . sebelum aku lupa . aku ada ucapan khas untuk si arbaie .

dengan ini , beta meminta maaf kerana tidak dapat hadir ke open house rumah tuan hamba pada esok hari . hal ini kerana , tiket flight untuk ke sungai buloh yang ingin beta booked  telah sold out . beta nak naik kapal terbang peribadi beta , tapi kebisan minyak petrol pulak .
oleh itu , jangan lah tuan hamba lupa akan beta apabila tengah makan makanan yang sedap sedap . bungkuskanlah untuk beta walaupon sekadar picisan sahaja . 
sekian terima kasih .

yang ikhlas , 
MOON :D






1 bisikbisik:

cik kiwi's said...

sistem perparitan yang tak sempurna la ni. ngeh ngeh